Доставка та оплата

Оплата замовлення

Нова Пошта – передоплата

Згідно тарифів НП (від 70 грн)

Безкоштовно — при замовленні більше 1000 грн

Нова Пошта – післяплатою

Згідно тарифів НП (від 70 грн) 

 (+ комісія НП, та оплата послуги - післяплата (від 16 до 35 грн))

Укрпошта – передоплата

Згідно тарифів Укрпошти

Безкоштовно при замовленні більше 500 грн

Етапи обробки та доставки замовлень

1. Замовлення буде укомплектовано протягом 4-5 робочих днів.
2. Вам зателефонує/надішле повідомлення наш консультант для підтвердження замовлення.

 

Нова пошта

Після відправлення замовлення на обраний Вами месенджер для зв'язку, вказаний Вами при оформленні замовлення, прийде повідомлення з номером декларації. 

Прослідкувати місцезнаходження та дату прибуття посилки Новою поштою можна тут http://novaposhta.ua/frontend/tracking/ua

Коли посилка прийде до вказаного Вами складу Нової Пошти Вам повинно прийти смс-повідомлення про те що посилка прийшла, та інколи смс-повідомлення від Нової пошти не приходять. Найкраще встановити додаток Нової Пошти на телефон.

Якщо не забрати замовлення протягом 5 днів після його прибуття, вона автоматично повертається відправнику.

Для отримання необхідно мати ПАСПОРТ та сказати працівнику Нової Пошти номер декларації.

 

Укрпошта

Після відправлення замовлення на обраний Вами месенджер для зв'язку, вказаний Вами при оформленні замовлення, прийде повідомлення з номером декларації. 

Прослідкувати місцезнаходження та дату прибуття посилки Укрпоштою можна тут http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle

Коли посилка прийде до вашого поштового відділу, у вашу поштову скриньку повинно прийти повідомлення про прибуття посилки (доставка повідомлень входить в список обов'язків працівників Укрпошти). З цим повідомленням можете отримати посилку у Вашому відділенні Укрпошти.

Якщо протягом 7 днів повідомлення Вам не прийшло зверніться у Ваше відділення Укрпошти з номером посилки для видачі замовленя.

Для отримання необхідно мати ПАСПОРТ.